Procesi i të mësuarit efektiv
3 posters
Faqja 1 e 1
Procesi i të mësuarit efektiv
Ridvan Bunjaku - Praktika të mira për procesin e të mësuarit efektiv
Kjo analizë është e bazuar në Konin e mësimit të adaptuar nga Dale. Autorë të ndryshëm e interpretojnë në mënyra të ndryshme konin origjinal të Dale:
-Praktika të mira për procesin e të mësuarit efektiv
Ky rezultat është për një herë, pra kur veprimi në shtyllën e mesme (leximi, ... bërja e gjësë reale) bëhet një herë. Po çka nëse e përsërisim veprimin? Përsëritja është nëna e mësimit, apo jo?
Nëse gjënë reale e bëjmë 2 herë, a do ta dimë 180%? Jo, përqindja realisht nuk mund të jetë më e madhe se 100%. Herën e parë do ta mbajmë në mend 90%, herën e dytë 90% të asaj që ka mbetur,dmth. të 10%shit, që i bie, 99%.
Nëse tekstin e lexojmë 2 herë, a do ta mbajmë në mend 20%? Përafërsisht. Herën e parë 10%, herën e dytë 10% të 90%shit të mbetur që është 9%, pra gjithsej 19%.
Praktika të mira për procesin e të mësuarit efektiv:
-Leximi: 10%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 94të.
-Dëgjimi i fjalëve: 20%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 45të.
-Shikimi i fotove: 30%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 28të.
-Dëgjim dhe pamje: 50%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 15të.
-Të folurit: 70%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 9të.
-Të bërit: 90%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 5të.
Kjo analizë është e bazuar në Konin e mësimit të adaptuar nga Dale. Autorë të ndryshëm e interpretojnë në mënyra të ndryshme konin origjinal të Dale:
-Praktika të mira për procesin e të mësuarit efektiv
Ky rezultat është për një herë, pra kur veprimi në shtyllën e mesme (leximi, ... bërja e gjësë reale) bëhet një herë. Po çka nëse e përsërisim veprimin? Përsëritja është nëna e mësimit, apo jo?
Nëse gjënë reale e bëjmë 2 herë, a do ta dimë 180%? Jo, përqindja realisht nuk mund të jetë më e madhe se 100%. Herën e parë do ta mbajmë në mend 90%, herën e dytë 90% të asaj që ka mbetur,dmth. të 10%shit, që i bie, 99%.
Nëse tekstin e lexojmë 2 herë, a do ta mbajmë në mend 20%? Përafërsisht. Herën e parë 10%, herën e dytë 10% të 90%shit të mbetur që është 9%, pra gjithsej 19%.
Praktika të mira për procesin e të mësuarit efektiv:
-Leximi: 10%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 94të.
-Dëgjimi i fjalëve: 20%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 45të.
-Shikimi i fotove: 30%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 28të.
-Dëgjim dhe pamje: 50%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 15të.
-Të folurit: 70%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 9të.
-Të bërit: 90%
100% (me saktësi 2 shifra pas presjes) arrihet në herën e 5të.
Illyrian.Angel- 4
Re: Procesi i të mësuarit efektiv
sa ka efekt kjo a aasht e vertet
dianaa2000- Kerkoj njeriun me emrin INARONI te lutem me dergo mesazh dhe me trego se ku gjindet hogja ne shkoder te pershendes.
4
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi